SEO, arba kitaip optimizavimas paieškos sistemoms, yra būdas „pasikviesti“ vartotoją į savo internetinę svetainę. Beveik 90 % šiuolaikinės visuomenės naudojasi paieškos sistemomis norėdami susirasti juos dominančią informaciją. Užtenka įvesti vos vieną žodį ar kelių žodžių kombinaciją ir paieškos sistema „atfiltruoja“ ir pateikia jums reikalingą informaciją. Tad ieškojimas tampa patogus, greitas ir patikimas. Tačiau iš kur paieškos sistemos žino ką pateikti vartotojui? Pagal kokią „rikiuotę“ yra pateikiamos internetinės svetainės su galimu atsakymu į vartotojo klausimą? Vienas iš atsakymų – SEO straipsniai.
SEO straipsniai – kas tai?
Tai rišlūs ir įdomus tekstai, kuriuose galima rasti keletą kartų besikartojančius raktažodžius, pagal kuriuos yra iškeliamas norimas internetinis puslapis. Tokie SEO straipsniai, patalpinti įvairiuose kataloguose, turi nuorodą į jūsų puslapį, tad tokiu būdu yra pritraukiama daugiau jūsų internetinės svetainės lankytojų.
Vienas svarbiausių SEO straipsnių reikalavimų yra teksto rišlumas su raktažodžiais. Jeigu ieškote informacijos apie darbą užsienyje, o paieškos sistema jums pasiūlė straipsnį, kuriame rašoma apie makaronus ir bulves, o „darbas užsienyje“ yra įterptas sakinyje visiškai be konteksto, tai toks SEO straipsnis yra visiškai bevertis. Vartotojas daugiau tos internetinės svetainės tikrai neatsidarys, nes žinos, kad joje pateikta informacija yra visiškai nenaudinga. Todėl SEO straipsniai turi būti susiję su jame įrašytais raktažodžiais tam, kad vartotojas susižinotų jį dominusią informaciją.