Šiandien retas kuris išsiverčia be kompiuterio: jį naudojame ir darbui, ir kasdienių darbų atlikimui, ir, žinoma,pramogoms. Vis daugiau žmonių per kompiuterį žiūri filmus ir televizijos laidas. Taigi, kompiuterio gedimas gali būti tikra katastrofa. Laimei, šiandien gana plačiai teikiama paslauga – kompiuterių remontas. Tai tikrai kainuoja pigiau nei pirkti naują kompiuterį, be to, kai kurie labai stipriai prisiriša prie savo daiktų, o ypač prie tokių, kuriuose dažnai saugomi svarbūs duomenys.
Taigi, kompiuterių remontas gali išgelbėti sugedus vienam svarbiausių daiktų. Kompiuteriai genda dėl įvairiausių priežasčių: sutrenkimo, apipylimo skysčiais, netinkamos priežiūros, o kartais gedimo priežastį iš tiesų sunkupaaiškinti. Laimei, šiandien rasime tikrai nemažai kompiuterių specialistų, galinčių padėti išspręsti šią problemą, tačiau dažnas paklaus: kaip išsirinkti gerą kompiuterių specialistą, kuris tikrai išmano savo darbą, ir tikrai remontą atliks taip, kaip reikia? Deja, žmonių pasitikėjimas įvairių sričių specialistais vis labiau mažėja, o kompiuterių remontas – taip pat ne išimtis. Sunku pasakyti, kas lemia tokį žmonių nepasitikėjimą vieniems kitais, tačiau aiškuviena: kiekvienai įmonei ar pavieniui asmeniui, teikiančiam tam tikras paslaugas, reikia gerokai pasistengti, norint užsitarnauti pasitikėjimą, ir dar labiau pasistengti, jei norima dar ir gerų rekomendacijų. Taigi, kompiuterių specialistai stengiasi užtikrinti kokybiškas paslaugas per kuo trumpesnį laiką, ir, žinoma, pačia geriausia kaina.Kompiuterių remontas tikrai nėra toks neskubus dalykas, koks galėtų būti, pavyzdžiui, proginio kostiumo taisymas, todėl specialistai dirba „iš peties“, norėdami įtikti savo klientui. Kadangi vis daugėja tokias pat paslaugas teikiančių įmonių, konkurencija vis didėja, todėl visi, turintys savo verslą, stengiasi kaip įmanydami. O kaip gi kitaip, juk tai ir lemia būsimų klientų skaičių. Taigi, kiekviena įmonė stengiasi klientui suteikti kuo geresnes sąlygas paslaugai gauti, ir dažnai gerokai sumažina kaina. Tame slypi dar vienas paradoksas: klientai paprastai renkasi tą paslaugų tiekėją, kuris siūlo geriausią kainą, tačiau, kai kaina tampa, klientų akimis, per žema, vėl atsiranda nepasitikėjimas paslauga, ir jie tyliai pamąsto, kad „kažkas čia negerai“, tačiau kaina ne visada parodo kokybę. Žemesnės kainos paprastai taikomos tik dėl to, kad norima reklamos, o kam gi jos nereikia, kai, pavyzdžiui, tokia paslauga, kaip kompiuterių remontas, teikiama tokios gausybės įmonių ir pavienių asmenų? Visi turime gyventi iš savo pajamų šaltinio, todėl nieko nuostabaus, kad kartais tenka susimažinti kainą, norint vėliau uždirbti daugiau.