SEO, arba kitaip optimizavimas paieškos sistemoms, yra būdas „pasikviesti“ vartotoją į savo internetinę svetainę. Beveik 90 % šiuolaikinės visuomenės naudojasi paieškos sistemomis norėdami susirasti juos dominančią informaciją. Užtenka įvesti vos vieną žodį ar kelių žodžių kombinaciją ir paieškos sistema „atfiltruoja“ ir pateikia jums reikalingą informaciją. Tad ieškojimas tampa patogus, greitas ir patikimas. Tačiau iš kur paieškos sistemos žino ką pateikti vartotojui? Pagal kokią „rikiuotę“ yra pateikiamos internetinės svetainės su galimu atsakymu į vartotojo klausimą? Vienas iš atsakymų – SEO straipsniai.
SEO straipsniai – kas tai?
Tai rišlūs ir įdomus tekstai, kuriuose galima rasti keletą kartų besikartojančius raktažodžius, pagal kuriuos yra iškeliamas norimas internetinis puslapis. Tokie SEO straipsniai, patalpinti įvairiuose kataloguose, turi nuorodą į jūsų puslapį, tad tokiu būdu yra pritraukiama daugiau jūsų internetinės svetainės lankytojų.
Vienas svarbiausių SEO straipsnių reikalavimų yra teksto rišlumas su raktažodžiais. Jeigu ieškote informacijos apie darbą užsienyje, o paieškos sistema jums pasiūlė straipsnį, kuriame rašoma apie makaronus ir bulves, o „darbas užsienyje“ yra įterptas sakinyje visiškai be konteksto, tai toks SEO straipsnis yra visiškai bevertis. Vartotojas daugiau tos internetinės svetainės tikrai neatsidarys, nes žinos, kad joje pateikta informacija yra visiškai nenaudinga. Todėl SEO straipsniai turi būti susiję su jame įrašytais raktažodžiais tam, kad vartotojas susižinotų jį dominusią informaciją.
Kitas reikalavimas – unikalumas. Niekam nėra įdomu skaityti tą pačią informaciją, kuomet ji yra pateikiama beveik lygiai taip pat kaip ir kituose bloguose ar straipsnių kataloguose. Skaitant tą patį straipsnį su keliais pakeistais žodžiais, vartotojas nesužinos nieko naujo, jam tikrai bus neįdomu skaityti jau skaitytą straipsnį. Todėl SEO straipsniai turi būti kuriami, o ne perrašomi jau parašyti straipsniai.
SEO straipsniai „iškelia“ Jūsų internetinės svetainės nuorodą paieškos rezultatuose
Kuriami straipsniai internetinėms svetainėms, kurios siekia padidinti savo populiarumą, turėtų nenukrypti nuo temos. SEO straipsniuose sudėtos atgalinės nuorodos į puslapį nukreips vartotoją jūsų norima linkme, todėl turėtumėte būti tikri, kad straipsnio ir raktažodžių sąryšis sudomins jį. Paieškos sistemos suranda SEO straipsnyje esančius raktažodžius ir „atveda“ lankytoją į jūsų puslapį, o išlaikyti jį galėsite tik jį sudominę. Pavykus pritraukti vieną lankytoją galite būti tikri, kad susidomės ir kiti, ko pasekoje jūsų puslapis taps labiau žinomas ir lankomas.
Skaitantiems SEO straipsniai – raktas į atsakymą
Kadangi paieškos sistemos pasitelkiamos norint rasti žmogų dominančią informaciją, pagrindinis SEO straipsnių tikslas yra atsakyti į tą žmogaus klausimą. Dažnas sunkiai supranta „aukšto pilotažo“ terminus, todėl SEO straipsniai stengiasi žmogui raktažodžius su straipsnio turiniu susieti kuo paprastesne kalba, tik tokiu atveju vartotojas bus suinteresuotas perskaityti visą straipsnį ir pasinaudoti jame pateikta informacija, o viena iš jų – nuoroda į jūsų puslapį.
Naudinga informacija visiems, siekiantiems aukštų rezultatų Google paieškoje!
Dėkui, informatyvus straipsnis…
Reklamavome savo įmonę talpindami straipsnius – tikrai turbūt efektyviausia reklamos forma po Pingvino pasirodymo.